Yes We zijn er!!! Lagos - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu Yes We zijn er!!! Lagos - Reisverslag uit Lagos, Portugal van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu

Yes We zijn er!!! Lagos

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

26 Juni 2013 | Portugal, Lagos

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties; Erg leuk!!!
Gister avond zijn we rond een uur of acht / negen aangekomen in Lagos. De laatste leg was 75 NM maar helaas is er weinig van zeilen terecht gekomen, de wind ontbrak namelijk. Dit kon de pret echt niet drukken. We zijn erg trots met zn alle dat we het heel huids gered hebben. Naja Heel huids, de blauwe plekken zijn ontelbaar, hier en daar wat verekte spiertjes, wat brand wondjes van touwen en dat soort kwaaltjes voornamelijk veroorzaakt door het zeilen maar deels ook door een biertje teveel bij de buren.
Nu de boor repareren, nieuw toplicht en er worden wat onderdelen vervangen van de rolfok die het een aantal dagen geleden opgaf.
Vanvond hebben we nog een pricegiving diner met de gehele vloot. Daarnq wordt het langzaam afscheid nemen van de nieuw gemaakte vrienden. Ik blijf nog een ongeveer een week in Lagos en mag op de boot blijven. Ik hoop over een week of twee op de volgende boot te stappen; Hier en daar al wat contacten gelegd met boten die in november de oceaan gaan oversteken. Ook al rustig aan de opties aan het doornemen voor waneer ik wellicht op de canarische eilanden raak.
Voor mij is het nog altijd een beetje onwerkelijk... ik ga het allemaal nog is overdenken op het strand van Lagos.
Duim mee voor de volgende veilige oversteek!!!!

Nogmaals bedankt voor het lezen en de leuke reacties.

Liefs Caroline

• 26 Juni 2013 - 15:14

Samantha:

Lieve Caroline , super om te lezen en ben mega blij dat je heelhuids bent aangekomen !! Als je ergens een langere tijd gaat blijven moet je het even zeggen !! Kijk ik of ik er op visite kan komen =) mis je alweer veel te lang ... Succes verder en we keep in touch !! Xx

• 26 Juni 2013 - 16:11

Sanne:

Hi Caro,

Ben heerlijk aan het meegenieten van je avonturen hoor! Doe je goed!
    Wat een mooie trips! Succes straks met de nieuwe vloot!

X Sanne

• 26 Juni 2013 - 17:25

Erika:

leuk leuk. Ik ben heel benieuwd op welke bood je de volgende keer gaat stappen! Ik zal duimen voor een behouden vaart.

Dikke knuffel

• 27 Juni 2013 - 15:43

Mama:

Jij bent leuk bezig. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken. Succes liefs mama

• 27 Juni 2013 - 17:54

Marja:

Ha Caro, krijg je toch nog een keertje eelt op je handen Hi :)
    Succes!! Geniet er van. Liefs vanuit het koude Winterberg XXX

• 27 Juni 2013 - 19:12

Sam:

Hey Caro,

Wat gaaf allemaal zeg en wij nog maar denken dat je in Engeland zat. haha. Geniet ervan en en we zijn benieuwd naar je toekomstige avonturen.

groeten van Sam en Stephanie

• 27 Juni 2013 - 20:57

Hanna :

Hoi Caro, wat een avonturen! De oceaan over is ook niet verkeerd.Leef met je mee! Liefs Hanna