Tot volgend jaar!! - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu Tot volgend jaar!! - Reisverslag uit Mindelo, Kaap Verdië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu

Tot volgend jaar!!

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

23 December 2013 | Kaap Verdië, Mindelo

Lieve mensen. Wil even met jullie delen dat wij vandaag de zeilen hijsen en vertrekken richting Trinidad. Kerst en ou en nieuw op zee dit jaar. Ik wens jullie fijne dagen en laat uiteraard zo snel mogelijk wat horen als wij aan land raken. Veel liefs Caroline

• 23 December 2013 - 15:11

Erika:

Dat wordt voor jou een heel bijzonder uiteinde!
    Heel veel goeds voor/in 2014 gewenst.

dikke knuffel Erika

• 23 December 2013 - 15:28

Fred Van Veen (oom Samantha):

Hoi Caroline, heel apart hoor "Oud & Nieuw" op zee. Alvast hele fijne dagen en een gezond 2014 !!

• 23 December 2013 - 18:45

Anneke,nico :

dag Caroline, Goede reis en we lezen je belevenissen wel weer. Een voorspoedig 2014 gewenst! liefs , Anneke en Nico.

• 23 December 2013 - 22:10

Carla:

Hoi Caroline,
    Heerlijk de open zee op! Lekker uitwaaien en met een fris hoofd 2014 in.
    Liefs j&C

• 24 December 2013 - 15:33

Henkie !!!:

veel plezier skattie !!!
    tot..........................................

• 27 December 2013 - 02:04

Gérard:

Hey Caroline,
    Ik dacht dat ik hier al op gereageerd had, maar waarschijnlijk door fingertroubleis mijn reactie ergens teloor gegaan.
    Ben blij dat ge uiteindelijk de weg gevonden hebt om naar de overkant te geraken. Alleen spijtig dat we dat niet samen hebben kunnen doen.
    Wij zijn ondertussen terug in de regen, het grijze, natte weer van de lage landen. Maar ook dat is realiteit.
    Onze schipper is van plan zijn boot dit jaar (2014) in de Caraïben te laten maar volgend jaar (2015) verder door te trekken naar Polynesië, Nieuw Zeeland ...
    Misschien zit daar nog iets in om samen op een bootje te zitten. I'd love to.
    Groetjes,
    Gérard

• 31 December 2013 - 07:42

Joke:

Caroline ik wens je een gezond, avontuurlijk en liefdevol 2014. Ik ben net terug uit Oman en heb een onvergetelijke reis gemaakt met levensgevaarlijke tochten per jeep door de woestijn. Ik heb genoten.
    Ik hoop dat de sterren je tijdens de jaarwisseling zullen begeleiden. .

Succes met de overtocht....

Kus Mama

• 03 Januari 2014 - 13:36

Ad En Hermien Steur:

Hoi Caroline,

Wat eenonderneming de wereld over varen !
    Wij wensen je een heel goed, avontuurlijk maar ook een gezond 2014 toe.
    Goede reis

Groetjes Ad & Hermien Steur