Jaman! - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu Jaman! - Reisverslag uit Barbados, Barbados van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu

Jaman!

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

09 Januari 2014 | Barbados, Barbados

Nog ietwat onwerkelijk voor mij maar mijn eerste Atlantic crossing is een feit. Gister zijn we veilig aangekomen op Barbados. Uiteraard blij om heel huids aan land te stappen maar de gevoelens zijn gemengd. Direct met ons neus op de feiten. Cruise schepen,toeristen, gekte, autoriteiten... We missen de zee, De oneindige ruimte, de elementen, de rust en de onbeïnvloede vrede die je met je zelf sluit... If that makes sence. Maar de fles taxfree Rum stond gauw op zn kop en wij ook niet lang daarna. Het bier dat volgde moet wel een van de lekkerste biertjes zijn die ik ooit heb gedronken. De avond afgesloten met een duik in het warme helder tuqoise water. We hebben geslapen als rozen,werden wat vervrommeld wakker en zijn nu de rasta cultuur aan het verkennen.
Een gedetaileerder verslag volgt. Voor nu kom ik nog woorden tekort om de ervaring te beschrijven. Ik moet het nog even late bezinken!
Veel liefs
Caroline

  • 09 Januari 2014 - 18:25

    Marieke Dijkers:

    Jeetje, Caro, ik ben zoooooo jaloers op jouw avonturen! Keep us posted en GENIET!

  • 09 Januari 2014 - 18:38

    Marcel:

    Amaai, waar was de tijd dat de Bay of Biscay nog een uitdaging was :-)

    Dikke Proficiat !

  • 09 Januari 2014 - 19:00

    Gijs Versloot:

    Hi Caro, Van harte gefeliciteerd met je eerste oversteek. Uit je eerste ervaring op te maken wens ik je toe, dat je er nog vele mag maken! Ik hoop dat je een beetje kunt wennen aan het vaste land. Ja, helaas, ook daar wonen mensen. Nu, ik kan je vertellen, dat ik met mijn oefeningen ben gestart om je voorbeeld te volgen. Van de week ben ik met de pont van Amsterdam het IJ overgestoken. Het was wel wennen, want de zeebenen ontbraken. Mijn coach zei nog: stug doorgaan, jongen. Doe ik, dus ik zal jou niveau nog wel eens bereiken. Tot de volgende blog en enjoy!!

  • 09 Januari 2014 - 20:04

    Erika:

    Uit jou manier van schrijven zie ik gewoon helemaal voor me hoe je op zee op zitten te genieten en hoe je ff moest wennen aan land.

    Gijs ik kom niet meer bij door jouw verhaal. Hahaha

    grz Erika

  • 10 Januari 2014 - 00:48

    Gérard:

    Welcome to the club Caroline! Blij dat ik daartoe samen met jou de eerste stappen heb mogen zetten. Hoop die ervaring ergens met wat oudgedienden opniew te kunnen meemaken. Grtz Gérard

  • 11 Januari 2014 - 15:25

    Anneke,nico,:

    ha caroline, hoera heelhuids aan de overkant gekomen. Moet Gijs nog maar wat oefenen. Heeft geen zeebenen . Dat wisten wij al, maar hij zeker nog niet. liefs en we horen wel weer.

  • 13 Januari 2014 - 11:53

    Tamara:

    Hi Caro! Goed om te lezen dat alles helemaal goed gaat! Zal zeker wennen zijn na zo een tijd op zee in de pure natuur om dan weer in zo een attractie terecht te komen. Maar je zit wel lekker in Barbados! Doe mij ook maar! ;) Nou geniet er lekker van daar, rustig aan met de rum ;) en ik kijk uit naar je verslag! Dikke kus, Tam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Caroline

Always Under Construction...

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 66861

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 04 Mei 2014

Serendipity

30 Augustus 2010 - 30 November -0001

Up Above Down Under

Landen bezocht: