Paradiso - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu Paradiso - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu

Paradiso

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

15 Juni 2011 | Indonesië, Batavia

Hallo Iedereen! Ik ben in paradijs, Gili Air om precies te zijn, en hier moet ik nog even heel hard van genieten want voor je t weet is het voorbij!
Ik hou het even kort:
Ik heb het hier ongeloofelijk goed maar alle details komen zo snel mogelijk, vanuit het internet cafe waar ik nu zit, hoor ik de zee, heb ik uitzicht over Lombok en zie ik de zon schijnen. Ik ga dus zo snel mogelijk verder met het heerlijke eiland leven dat ik hier lijd.
De 3 geplande dagen op Gili Air is inmiddels al bij een week geworden. Waarom weg gaan als je alles heb wat je maar kunt wensen. Maar goed, toch ga ik dit hele bijzondere eiland weer inruilen voor Bali, ook geen straf natuurlijk. De planning die ik had gemaakt is voledig van de kaart. Ik heb niet veel zin om heel veel te reizen, ik denk dat ik nog een paar plekken bezoek en daar dan gewoon wat langer blijf inplaats van, van hot naar her sjouwen met de Backpack, daar ik het leven hier veel te relax voor...

Ik vond het een goed idee om maar even wat foto op de blog te knallen zodat jullie in ieder geval zelf al een beetje een verhaaltje kunnen bedenken.
Ik hoop jullie t kunnen begrijpen. Ik beloof, het verslag komt er hoor!

Veel Liefs Caroline


PS ER STAAN FOTO'S ONDER HET VERSLAG "EEN BEETJE VERLIED... OP BALI &&& OOK ONDER PARADISO

  • 15 Juni 2011 - 07:02

    Fred Van Veen:

    Leuke foto's Caroline, geniet er nog maar van !!!

    TAKE CARE

  • 15 Juni 2011 - 07:10

    Tammie:

    Ik ben jaloers! Wat een heerlijke foto's! Goed plan van je om wat rustiger aan te doen. Als je het naar je zin hebt op een plek, dan moet je daar lekker van genieten. En mocht je daardoor bepaalde plaatsen niet kunnen zien, dan heb je weer een reden om nog eens terug te gaan. Ojee, over twee weken gaan we je alweer zien! Wat gek eigenlijk...! Geniet er nog van! Dikke kus xxx

  • 15 Juni 2011 - 08:12

    Mama:

    Caroline, je kunt inderdaad langer genieten van een bepaalde plek dan constant onder de weg te zijn. De tijd gaat nu dringen. Geniet nog even van al dat moois. Liefs mama

  • 15 Juni 2011 - 09:02

    Sascha:

    Wat is het daar mooi...!!!
    Geniet van alle mooie dingen

    Liefs Sas

  • 15 Juni 2011 - 18:56

    Paulien:

    Lieve Caroline,
    Steeds weer ben ik enorm onder de indruk van je fantastische reisverhalen. Ben soms best jaloers op je!! Geniet nog maar even lekker van alles wat er op je pad komt.
    Liefs,
    Paulien

  • 16 Juni 2011 - 05:43

    Linda Wagner:

    Hi! Gaaf verhaal ;) en leuke foto's. Zo te zien vermaak je je goed en geniet je van het relaxte leven! :):) Kan me wat bij voorstellen....:P x, liefs lin

  • 16 Juni 2011 - 14:35

    Marja:

    Ha Caro
    Het ziet er weer allemaal aantrekkelijk uit. Geniet er van.
    Groetjes Marja :)

  • 18 Juni 2011 - 11:33

    Ada:

    Lieve Carolien, zoals gewoonlijk geniet ik weer van je reisverslag. Prachtige foto's heb je genomen. Ik zie op een foto dat er twee vingers verbonden zijn toch niet erg bezeerd hoop ik. Wat ziet het er allemaal prachtig uit waar je nu bent en fijn dat je zulke leuke mensen ontmoet. Oom Gijs en ik zijn net terug van onze vakantie in Praag en hebben daar ook erg genoten. Het weer was daar prima en terug in Nederland is het regen en windkracht 7 dus dat is weer even wennen. Als jij terug komt over enkele weekjes zal dat voor jou ook wel even een cultuur schok zijn en er luchtig bijlopen zal misschien ook niet kunnen tenzij je mooi weer mee terug neemt. Nu lieve Carolien pluk de dag en gauw tot kijk. Dikke knuffel t. Ada

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Up Above Down Under

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2011

Waar ben jij nu?

15 Juni 2011

Paradiso

05 Juni 2011

Een beetje verliefd.......op Bali

30 Mei 2011

Bali on my mind...

24 Mei 2011

Bringing Elvis home.
Caroline

Always Under Construction...

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 706
Totaal aantal bezoekers 66845

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 04 Mei 2014

Serendipity

30 Augustus 2010 - 30 November -0001

Up Above Down Under

Landen bezocht: