FOTO"S - Reisverslag uit Sydney, Australië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu FOTO"S - Reisverslag uit Sydney, Australië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu

FOTO"S

Door: Caroline en Maarten

Blijf op de hoogte en volg Caroline

19 April 2011 | Australië, Sydney

Dag, Hallo,

Ja ja we hebben het voormekaar gekregen om wat foto's op internet te krijgen. Welliswaar niet op de waarbenjij.nu maar op mijn face book en dit is de link ernaartoe. http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=823695509&sk=photos
Misschien wat meer foto's met mij er op dan maarten, maar mijn foto's zijn een beetje groot omdat ik zo eigenwijs ben om met flink wat pixels te schieten. En ja Maarten staat op mijn foto's.
Momenteel zijn we in het prachtige Noosa Heads. Gister hebben een flink stuk gereden. Het plan was om naar Byron Bay te gaan en daar lekker met de hype mee te doen en te surfen maar we hebben verschrikkkelijk weer en Byron trok ons een stuk mindere toen we er binnen reden dus zijn we verder gegaan naar Surfers Paradis, maar dit deed ons goed laten schrikken. OOk hier vonden we het maar weinig leuk, hoge gebouwen, veel lichten, veel drukte, hoge prijzen etc. Toen hebben een rare onverwachtse beslissing gemaakt om laat in de middag nog dooooor Brisbane heen te rijden. Daarna hebben we op een parkeerplaats geslapen in onze eigen achterbak. En ja eigenlijk best lekker geslapen. Ergens terug in de tijd ook nog een uitstapje gemaakt naar het vreemde Nimbin. Dit dorpje is na een experiment in de hippie jaren blijven hangen in een ? Roes ? Naja in ieder geval is iedereen verkleed in Hippie-dracht en daarbij stoned. Op straat wordt je gestalkt met de vragen Cookies? Acid? Pot? Ja heel vreemd, maar ondanks al deze onnuchtere mensen hangt er echt een hele relaxte sfeer. Het zijn allemaal geen junkies ofzo, nee gewoon lekker in de 60's nog. Wij zijn gewoon met al onze 4 benen op de grond blijven staan. Nu dus in Noosa. Erg leuke plaats, ondanks de aanhoudende regen. Vannacht slapen we een beetje tegen ons principe in in een hostel. Het is veel te nat om te camperen. Maar de vooruitzichten zijn van af morgen veel beter dus dan kunnen we weer lekker buitenspelen! Deze regen heeft er wel voor gezorgd dat we lekker wat tijd hadden om de foto's er op te zetten. We hopen dat jullie er lekker van kunnen meegenieten en een beetje een indruk krijgen van onze goede leven hier!
Nou lieve, lieve, lezers. Tot snel maar weer! Hou jullie goed en lekker blijven reageren he, vinden we prachtig. Ook nog bedankt voor de felicitaties. Me verjaardag hebben we iest eerden gevierd dan de bedoeling wegens slechte koude nacht. Maarten had namelijk een hotel geregeld, een heeeeel luuuuxe hotel met uitzicht op de blue Mountains en wijn en badjassen en een heerlijke bed, grote douche een zwembad en zelfs een butler, die onze auto in de garage reed en m vervolgens weer op haalde al wij dat wouden.
Het was geweldig.... Tijd dringt, we moeten nu echt gaan... Tot snel

xxxx Caro en Maart

• 19 April 2011 - 12:29

Karin:

he Caro en Maart,

we genieten van jullie foto's en avonturen. Wat een leventje zeg!!
    Liefs,
    Albert & Karin vanuit een zonovergoten IJmuiden(echt waar!!!)

• 19 April 2011 - 17:12

Sascha:

Wat een leuke foto's! :D
    En wat maken jullie toch elke keer weer veel mee :)

kusj,
    Sas

• 21 April 2011 - 10:55

Joke:

Helaas krijg ik dat facebok niet geopend, kids.
    Desalniettemin veel plezier verder.

Liefs Mama

• 24 April 2011 - 07:18

Fred Van Veen:

Geweldig verhaal weer, jullie zullen het niet geloven maar hier in Holland is het al een week lang Zomer.
    Zelfs dagen van > 25 graden, echt geweldig.

Genieten jullie nog maar lekker, de TIJD dringt !!

TAKE CARE

• 09 Mei 2011 - 07:51

Anneke En Nico 9mei:

lieve caroline in gedachten bij jou.veel liefs en groeten.