Aan Familie en Vrienden Versloot - Reisverslag uit Sydney, Australië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu Aan Familie en Vrienden Versloot - Reisverslag uit Sydney, Australië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu

Aan Familie en Vrienden Versloot

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Caroline

10 Mei 2011 | Australië, Sydney

Hallo lieve familie en vrienden,

Ik heb er lang over nagedacht om wel of niet wat te plaatsen, maar na wikken en wegen vond ik toch dat het wel op z'n plaats was. Papa kan namelijk toch niet vergeten worden en het mag al helamaal geen taboe zijn.
Een plekje voor pap op de weblog verdient ie zeker!
Ik zit inmiddels in Cairns. De afegelopen 500km zijn een beetje langs me heen gegaan. Het valt me allemaal toch een beetje zwaar. Ik kan me ook even nergens op me plek voelen. T strand doet t m niet, het regenwoud liet me koud en het zonnige en warme Cairns doet me op het moment ook vrij weinig.
Het plekje op QQ westerveld is eigenlijk het enige waar ik wil zijn. Tja, de keuze is gemaakt. Ondanks dat ik me nu even heel verrot voel ben ik nog altijd een gelukkig reiziger! En ik kom er wel door heen!
Ik ben waarschijnlijk niet de enige die een beetje door een dip heen gaat. Daarom wil ik iedereen heel veel strekte wensen en bedanken voor alle steun van het afgelopen jaar, zelfs op grote afstand! En bedankt voor de support in de keuze die ik heb gemaakt toch op reis te gaan.

En in t speciaal geef ik een warm applaus aan Mam en Bou, ik denk dat we een super team zijn geweest de afgelopen tijd en ik ben erg trots op jullie! Bedankt voor alles!

Ik hoop dat iedereen overspoeld wordt met vooral heel veel mooie herinneringen aan pap en ook oma natuurlijk, we hebben genoeg gelachten gehad in jaren, toch!?


Ik ga er nog wat moois van maken en jullie ook he! Ik kijk er naar uit iedereen weer te zien. Doen we nog maar is een fam-borrel oragniseren tegen die tijd!

Denk veel aan jullie...!

Tot Steeds Sneller

Liefs Caroline

  • 10 Mei 2011 - 06:19

    Erika:

    In gedachten was ik de afgelopen dagen al bij jou en je familie. Ik wist niet meer de datum in mei,maar moest er wel aan denken. Wat gaat het ook allemaal zo snel.

    Veel sterkte allemaal. En succes op je reis!

    Dikke knuffel

  • 10 Mei 2011 - 06:35

    Liesbeth Skopelos:

    Lieve schat,

    Weet zeker dat jouw Pa apetrots op je zou zijn en in jouw hart reist hij met je mee. Veel sterkte vandaag.
    Omhelzing, ook van Vangelis.

  • 10 Mei 2011 - 06:44

    Tamara:

    Hey lieve Caro!

    Ik vind het erg mooi dat je een berichtje plaatst. Het is onvoorstelbaar eigenlijk dat het een jaar geleden is. Maar we blijven aan hem denken met hele mooie herinneringen! Heel veel sterkte vandaag en de komende periode. En zoals ik het heb ervaren, zijn jullie drietjes inderdaad een top team geweest! Ik ben ook heel trots op jullie!

    Veel liefs, Tam

  • 10 Mei 2011 - 07:16

    Fred Van Veen:

    Take care and "Keep on Rollin"


  • 10 Mei 2011 - 09:15

    Anneke V Veen:

    Hoi meis. Goed dat je even je hart heb laten spreken, ik kreeg even een brok in mijn keel.Nog fijne maanden meis dikke knuf van de moeder van Samantha xxx

  • 10 Mei 2011 - 12:26

    Anneke Torenstra:

    hoi caroline bedankt voor je mooie stukje sterkte.

  • 10 Mei 2011 - 13:06

    Gijs Versloot:

    Hoi Caroline, Goed gedaan om juist vandaag een stukje te schrijven, juist op de dag dat Bert precies een jaar geleden is overleden. Samen met jou gedenken wij Bert!

  • 10 Mei 2011 - 17:47

    Sanne:

    Heel veel sterkte, mooi dat je je zo kan uiten.

    Leef met de dag!

    Liefs Sanne

  • 11 Mei 2011 - 08:42

    Mama:

    Dank voor zoveel mooie en lieve woorden. Ook wij hebben het moeilijk maar krijgen heel veel steun in de vorm van telefoontjes, mailtjes, bezoekjes en andere uitingen van liefde. QQ is momementeel een zee van bloemen en planten.
    Als team zullen wij verder moeten en dat gaat ook zeker lukken met zijn ups en zijn downs, want die hebben Boudewijn en ik natuurlijk ook.
    Probeer nog even te genieten van al die vrijheid. Wij spreken elkaar,

    Liefs Mam

  • 11 Mei 2011 - 12:06

    Samantha :

    Lieve Caro,

    Sterkte !! Spreek je snel,en wie weet tot snel =D keep in touch ...
    What a long strange trip it's been ...
    Mis je wel hoor =(

    Take it easy !! Xx Anaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Up Above Down Under

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2011

Waar ben jij nu?

15 Juni 2011

Paradiso

05 Juni 2011

Een beetje verliefd.......op Bali

30 Mei 2011

Bali on my mind...

24 Mei 2011

Bringing Elvis home.
Caroline

Always Under Construction...

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 66840

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 04 Mei 2014

Serendipity

30 Augustus 2010 - 30 November -0001

Up Above Down Under

Landen bezocht: