Merry X-Mas - Reisverslag uit Port Elliot, Australië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu Merry X-Mas - Reisverslag uit Port Elliot, Australië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu

Merry X-Mas

Door: Caroline en Samantha

Blijf op de hoogte en volg Caroline

22 December 2010 | Australië, Port Elliot

Hallo Allemaal,

Omdat we hoorde dat de post in Nederland aan het staken was weten we niet zeker of onze kerstwensen zijn aan gekomen, daarom willen we dit blogje beginnen met HELE FIJNE KERSTDAGEN VOOR IEDEREEN! Ondanks dat het hier allemaal erg leuk is goed gaat missenwe jullie natuurlijk wel zo met de feestdagen. Dat we de sneeue nou moeten missen vinden we daarentegen minder erg! Of wij de kerst in Bikini kunnendoor brengen is nog een beetje onduidelijk. Het weer is hier de afeglopen dagen niet zo stralend als dat we inmiddels gewend zijn. Het is nog steeds lekker hoor, zolang je je broek maar aan houd.
Hier in PortElliot is de afgelopen week eigenlijk niet veel benoemswaardigs gebeurt. De bedoeling hier is werken maar daar komt eigenlijk ook niet zo veel van, mijn gemiddelde uren per week light nu rond de 23 en die vanSamantha rond de 25. Nou verdienen we 24 Dollar per uur dus komen we nog wel een aan een zak centje maar met al die vrije tijd krijgen we wel weer neigingen om de vrijheid te gaan opzoeken.Onze doorreis datum is nog onbekend maar het zal ergens rond oud en nieuw zijn. Voor de kerstdagen hebben weverschillende uitnodigingen gehad, duswat dat betreft zittenwe goed. Naast werken vullen dagen en avonden thuis in ons gezelllige kamertjemet wijn enheerlijke hapjes, aande bar met de plaatselijke Aussie en ik (caro) Heb een nieuwe hobbie endat is foto's maken van de indrukwekkende golven hier, zo kan ik uren doorbrengen op de rotsen. Ik kan er geen genoeg van krijgen...
Ondanks dat we een beetje last hebben van door reis drang zullen we Port Elliot enorm missen als we het achter ons moetne laten. De heuvelsen wijngaardes aan de ene kant en de oceaan aan de andere kant, en dat allemaal op loop afstand is toch wel erg mooi. Nou lieve luitjes ik hoop dat jullie genoegen nemen met ons blogje. En we kijken uiteraard uit naar jullie reacties. Maak er een mooie kerst van,doen wij het ook!!!

Dikke Knuffels Caroline en Samantha

  • 22 December 2010 - 04:16

    Ada:

    Lieve Carolien en Samantha
    Ik wil jullie ook even via dit berichtje fijne kerstdagen en een gezond en spetterend 2011 toewensen. Ik weet niet of de kerstkaart al is aangekomen. De poststaking is voorbij maar de berg post daar moet nog hard aan gewerkt worden. Ik heb medelijden met de postbezorgers al dat geploeter door dikke lagen sneeuw brrr. er zijn leukere dingen.Van de week is Bjorn een nachtje komen slapen hij had zijn slee meegenomen dus oma moest er aan geloven en de jonge prins in zijn sleekoets voortbewegen. Hij vond het prachtig die sneeuw en liet zich dan ook languit in de sneeuw vallen. Toen hij de volgende dag naar huis moest deden we het nog eens dunnetjes over op de snelweg onze auto glibberde alle kanten op en bij het nemen van een rotonde viel het niet mee om er om heen te komen. Ik doe het nu maar liever met de benenwagen alhoewel dat glibbert ook wel af en toe hoor.
    Carolien prachtige foto's van de golven heb je genomen. Ik kan me voorstellen dat je daar lange tijd naar kan kijken dat is altijd beter dan navelstaren vind je ook niet?
    Nou mooie meiden geniet er lekker van en ik hoor wel weer van jullie.
    Dikke knuffel en groetjes van Ada

  • 22 December 2010 - 06:07

    Erika:

    Hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!!!!

    De sneeuw hier vind ik wel erg mooi.. Het is alleen elke dag de vraag of ik op mn werk kom en ook weer thuis kan komen. Maar het landschap is zooi mooi met zo'n witte laag.

    dikke knuffel

  • 22 December 2010 - 07:58

    Tamara:

    Meiden!

    Ik zou het ook niet erg vinden om de sneeuw te missen... Maar helaas, elke dag als ik thuis kom zijn mijn schoenen en broek tot aan mijn enkels weer helemaal nat.. :( Soms een glijertje hier en daar en dan flink voor paal staan. Lang leve de winter in NL! Toch in het verkeerde land geboren.

    Goed om te lezen dat alles nog steeds zijn gangetje gaat daar. En dat jullie van alles kunnen doen met de kerst.

    Caro, je probeerde mij te skypen maar ik zat op dat moment met mijn pa in gesprek! Balen! Want ik had je graag even willen spreken! Ben je binnenkort weer te vinden op skype?

    Nou meiden, ik wens jullie hele fijne kerstdagen!!!!!!! Geniet ervan, en tot blogs!

    Dikke kus

  • 22 December 2010 - 08:30

    Liesbeth En Vangelis:

    Hallo meiden !

    Hoewel jullie ons niet (goed) kennen, volgen we jullie op de voet.
    Natuurlijk willen wij graag jullie alle goeds wensen met de dit jaar wel heel bizondere kerst voor jullie twee.
    Maak er wat moois van en voor het nieuwe jaar : veel geluk en gezondheid en dat het leven jullie de mogelijkheid biedt om jullie dromen waar te maken.
    Heel veel liefs van ons beidjes vanuit Volos in Griekenland, waar wij de wintermaanden doorbrengen.
    Knuffels en wij heffen het glas op jullie !!!!

  • 22 December 2010 - 09:58

    Ome Fred:

    Dank voor jullie verslag en ook voor jullie `HELE FIJNE FEESTDAGEN`en voor 2011 `EEN FANTASTISCH JAAR`toegewenst met veel Geluk Liefde en vooral Gezondheid !!!

    En ja ondanks de TNT staking heb ik de kerstkaart met armbandje ontvangen hoor, Samantha THANKS.

    Take care

  • 23 December 2010 - 15:51

    Marja:

    Hoi Caro en Samanta
    Hoe zo stress. We gaan zo met onze nieuwe show beginnen dus weinig tijd.
    We wensen jullie een heeeeeele fijne kerstdagen en een super avontuurlijk, gezond en gelukkig 2011.
    XXX Rob Marja & Kids

  • 24 December 2010 - 01:32

    Bert:

    fijne kerst sammie

  • 24 December 2010 - 18:15

    Anneke,nico :

    zojuist is je kaart aangekomen.precies op tijd! nog een heel goed 2011 gewenst. we houden contact.groeten ook aan samantha, liefs.

  • 24 December 2010 - 20:04

    Renate:

    Fijne dagen en een goed 2011

    xx Renate

  • 25 December 2010 - 20:58

    Rene:

    fijne feestdagen daar

  • 25 December 2010 - 22:42

    Paulien:

    Wij wensen jullie een mooie kerst!!!
    Liefs en groeten,

    Niels, Inez en Paulien

  • 26 December 2010 - 14:07

    Hanna:

    Lieve Caro en Samantha
    Ook voor jullie alle goeds in 2011!!
    Ik was met Sarah ook een beetje down under,maar dan in Maastricht..Kerstmarkt gezien enzo!
    De foto's zijn prachtig!!
    Geniet en liefs van
    Faycal,Sarah en Hanna :)

  • 27 December 2010 - 08:54

    Anneke V Veen:

    Hoi lieve meides,fijne dagen gehad? Hier een witte Kerst geweest,en weer te veel lekker gegeten :-) Lijkt me wel bijzonder om een warme Kerst te vieren??? vonden jullie dat ook? Ik hoorde net op het journaal dat ook het weer bij jullie behoorlijk van slag is....zelfs krokodillen zwemmen op verkeerde plekken rond! Kijken jullie uit meides! Even het Mama brulletje ;-) Doei doei Dikke kus voor Samantha love you! xxxxx

  • 31 December 2010 - 07:56

    Sanne:

    Een heel gelukkig nieuwjaar met veel geweldige ontmoetingen, spannende plekken en vooral heel veel lol!

    Dikke zoen Sanne

  • 04 Januari 2011 - 09:29

    Sara:

    Lieve Caro en Samantha.
    Wat leuk om weer wat te lezen van jullie...en hoe hebben jullie het precies doorgebracht de feestdagen?
    Sam bedankt voor je kaart...hij kwam alleen idd wel na de kerst haha...heb je mijn sms nog gehad...of lukt dat ook al niet?
    Ik wil jullie een super gezond,geweldig,avontuurlijk en mooi 2011 wensen!!!
    Hier gaat alles goed,,ben ontzettend jaloers...vooral op jullie klimaat...Hier is het koud nat en bah...gatver vind het maar niks.

    Hele dikke kus en knuffel.
    Sara.

  • 06 Januari 2011 - 22:16

    Esther:

    Hey Wijffie, hier eindelijk een bericht van mij )nee, niet uit ´t oog, uit ´t hart hoor haha) allereerst een heeeel gezond en gelukkig nieuwjaar en wat een gave foto´s..geniet nog van jullie reis verder en indien jullie nog naar Thailand gaan: Koh~Samui is zoo mooi! Nou dikke kus /mis je wel bij Perron hoor/ have fun xxx Esther.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Port Elliot

Up Above Down Under

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2011

Waar ben jij nu?

15 Juni 2011

Paradiso

05 Juni 2011

Een beetje verliefd.......op Bali

30 Mei 2011

Bali on my mind...

24 Mei 2011

Bringing Elvis home.
Caroline

Always Under Construction...

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 66849

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 04 Mei 2014

Serendipity

30 Augustus 2010 - 30 November -0001

Up Above Down Under

Landen bezocht: