Back on Earth - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu Back on Earth - Reisverslag uit Port Fairy, Australië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu

Back on Earth

Door: Caroline en Samantha

Blijf op de hoogte en volg Caroline

05 Januari 2011 | Australië, Port Fairy

Allereerst de ALLERBESTE WENSEN VOOR 2011 we hopen dat jullie een goede jaarwisseling hebben gehad voor ons was het er in ieder geval een om nooit te vergeten ...

Na onze heerlijke trip in The Grampians zijn we terug in de bewoonde wereld. Na 5 dagen in het bos geslapen te hebben zonder enige faciliteiten zijn we aardig gaar en kiezen we ervoor om eens even lekker bij te slapen na een welverdiende warme douche. Onze spectaculaire avonturen volgen snel ...

Tot vlug

• 05 Januari 2011 - 12:01

Ome Fred:

Ook voor jullie nog "De allerbeste wensen" vol Geluk maar vooral met veel Gezondheid.

Samantha, van harte gefeliciteerd met je nichtje Elisa !!

Take care

• 05 Januari 2011 - 12:33

Ada:

Lieve Bosnimfen,
    De beste wensen voor 2011 en dat jullie samen nog maar spannende en mooie dingen het komende jaar tegen mogen komen in goede gezondheid.
    Jullie durven wel hoor om in het enge buitenbos te gaan slapen. \geen Bor de wolf tegengekomen of Trollen of zijn jullie samenbeschermd door de boselven.
    Een bladenbed is prachtig maar er gaat toch niets boven een ouderwets bed waar je lekker in een opgerolde houding kan liggen ronken.
    Carolien vandaag is je kerstkaart gearriveerd nog hartelijke dank daarvoor. Het huis hier heb ik weer ontdaan van alle spullen die aan een kerst doen herinneren . Op naar het voorjaar. Van de week gaan oom Gijs en ik naar een voorstelling die Urinetown heet ben benieuwd wat we te zien krijgen. Nu dit was weer het laatste nieuws uit Holland. Dames maak er een mooie tocht van en dat een leuke baan op jullie pad mag komen. Dikke knuffel van tante Ada

• 05 Januari 2011 - 12:42

Erika:

Jullie ook de allerbeste wensen voor 2011!!!!!!! Hier gaat een griepvirus rond die mij met kerst en oud en nieuw ook te pakken kreeg. Niks geen kilo's aangekomen van het kerstdiner maar er 2,5 afgevallen door de griep. Hahhahaha.

Ik ben benieuwd naar jullie feest verhalen!!!!

Knuffel
    Erika

• 05 Januari 2011 - 14:50

Joke/Mama:

Globetrotters ook voor jullie een heel goed, mooi en gezond 2011!
    Wat een belevenissen daar in het verre AUstralié. Gelukkig zitten jullie aan de goede kant. Geen overstromingen. Caroline onze buurvrouw bedankt je hartelijk voor je kerstkaart. Dat vond ze erg leuk.
    Wij spreken elkaar wel weer.
    Veel liefs uit Driehuis Mama

• 05 Januari 2011 - 18:33

Anneke Vlijter:

Hallo daar jullie ook de BESTE WENSEN en dat jullie nog volop mogen genieten van wat je nog allemaal gaan beleven en samantha ik vraag me af ben je nou nog gaan surfen of ga je dat nog doen we wachten het wel af en hoe was het daar om oud en nieuw te vieren ben benieuwd we wachten het verslag met spanning af ik zou zeggen kom bij van jullie avontuur in de bossen lekker genieten en tot hoors gr van hier het koude kikkerlandje.

• 06 Januari 2011 - 22:22

Esther:

Hey Wijffie, hier eindelijk een bericht van mij )nee, niet uit ´t oog, uit ´t hart hoor haha) allereerst een heeeel gezond en gelukkig nieuwjaar en wat een gave foto´s..geniet nog van jullie reis verder en indien jullie nog naar Thailand gaan: Koh~Samui is zoo mooi! Nou dikke kus /mis je wel bij Perron hoor/ have fun xxx Esther.