Abel Bedankt ! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu Abel Bedankt ! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Caroline Versloot - WaarBenJij.nu

Abel Bedankt !

Door: Caroline en Maarten

Blijf op de hoogte en volg Caroline

19 Maart 2011 | Australië, Sydney

Hallo, lieve lezers. Ik ben me zeer van bewust dat we een beetje achter lopen op de blog. Maar we zijn dan ook erg druk met reizen op het moment.

We bevinden ons op Tasmanie, een onverwachte draai in het reis plan maar zeker 1 van de betere besluiten van de afgelopen 6 maanden. Het is hiet vreselijk mooi. Ruige landschappen, prachtige luchten, oogverblindende witte stranden, gezellige steden, vriendelijke mensen. We moetene mekaar af en toe even knijpen oom te checken of we wakker zijn... Het is als je het ons vraagt een beetje hemel op aarde hier.

Zo snel mogelijk ga ik weer een uitgebreid verhaal voor jullie tikken want er is genoeg goeds gebeurt maar voor nu laat ik het hier even bij want we hebben nog een slaapplek te vinden voor de komende nacht.

Heel veel liefs, groetjes en een dikke knuffel voor alle lezers, tot snel

Caroline en Maarten, Hobart, TAS


  • 19 Maart 2011 - 08:31

    Joke:

    Dat klinkt allemaal goed. Heb het goed en hou het goed, zou Jos Brink gezegd hebben.
    Liefs Mama

  • 19 Maart 2011 - 08:54

    Fred Van Veen:

    Thanks voor jullie verslag, geniet er nog maar lekker van en droom maar lekker van al het moois.
    Hier begint de lente, jammie...af en toe zon en de bloemen en planten beginnen het lentegevoel af te geven.

    Take care

  • 19 Maart 2011 - 09:05

    Sascha:

    Klinkt allemaal erg spannend/leuk! Ik ben erg benieuwd!

    Geniet!
    Liefs,
    Sas
    ps. Maart ik heb een nieuwe auto :)

  • 19 Maart 2011 - 09:39

    Karin:

    ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Dit klinkt in ieder geval goed.
    Geniet ervan!!
    liefs, Albert &Karin

  • 20 Maart 2011 - 12:13

    Henk:

    Jullie maken ons nieuwschierig, ik ben erg benieuwd naar al dat moois.

    Geniet verder vol op van jullie hemel op aarde.

  • 21 Maart 2011 - 13:14

    Marja:

    Hoi Jullie allemaal.
    Zo dat werd echt tijd dat jullie iets van jullie lieten horen. Ik dacht die zijn verdwaald in het hippie oerwoud of zo.
    Geniet er van en maak maar weer veel bounty plaatjes.
    Groetjes uit het stralende Winterberg.
    Marieke is net vertrokken naar Ghana voor haar avontuur. En wij (Oeke, Marco, Sandy en natuurlijk ik) vertrekken 16 april om weer onze weeskindjes te zien. Geniet er van!!!
    XXX Marja

  • 21 Maart 2011 - 15:53

    Sanne:

    Tasmanie is geweldig!

    Pas op voor de Tasmanian Devil.....

    ach jullie hebben Maarten bij jullie!!

    Haha,
    Sanne


  • 21 Maart 2011 - 18:03

    Boudewijn:

    Leuk Caro! Ben benieuwd naar je verhalen.

    Ik ben t/m vrijdag weg, maar daarna kan je me wel ff bellen over Bali.

    Veel plezier!

    X Bou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Up Above Down Under

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2011

Waar ben jij nu?

15 Juni 2011

Paradiso

05 Juni 2011

Een beetje verliefd.......op Bali

30 Mei 2011

Bali on my mind...

24 Mei 2011

Bringing Elvis home.
Caroline

Always Under Construction...

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 66853

Voorgaande reizen:

04 Mei 2013 - 04 Mei 2014

Serendipity

30 Augustus 2010 - 30 November -0001

Up Above Down Under

Landen bezocht: